Söndag...

Jaha då var helgen snart slut, har varit en lung & skön helg mest mys med liam & jobb! Igår jobbade jag 10-16 efter det åkte jag & peter & handlade en massa grejer så vi kunde laga tacos, åkte & hämtade liam hos mamma & sen hem för att laga tacos, gott som fan var det som alltid typ, så vi roade oss med att kolla på sommarkrysset & äta en massa tacos eller iallafall peter ;) Efter 9 kom syrran när hon slutade jobbet så då tog vi fram lite godis & satte på en film, kollade på en disney film lite udda en lördag kväll men mysigt ;) Sen somnade vi alla gott.. Vaknade av Liam vid 7 imorse & då hade syrran redan stuckit iväg till jobbet & peter låg fortfarande & sov så jag & liam gick upp åt frukost & roade oss med att kolla på disney chanel & trots att Liam väsnades som bara den så lyckades Peter sova till halv 1 det är ju då inte illa snacka om att sova djupt haha! Nej men i övrigt har dagen varit lugn vi har suttit här & kollat pånågon film & lite sånt gjort minsta möjliga som det ska vara på söndagar & väntat på att syrran skulle sluta jobba. Men som sagt händer inte mycket en söndag som denna, har lagt lilleman precis så nu sitter jag & sköter lite pappersgrejer från jobbet sen ska jag lägga mig & kolla på en film & bara mysa ;)
Men har iallafall varit en lung & skön helg !
Imorn kommer exet föräldrar, känns fortfarande halvskumt att träffa dom, men dom är toppen verkligen. Konstigt hur exet kan ha blivit som han blev för hans mamma är verkligen en underbar människa. Men iallafall Liam kommer bli jätte lycklig över att träffa dom imorn & dom ska stanna tills på tisdag !
Men nehe nu ska jag fortsätta kolla på miami ink & läsa lite bloggar ;)

Over and out !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0