En galen lördag i västervik ;)

Jaha det blev ju västervik igår då vilket var toppen, sjukt kul kväll ;)
Åkte in till stan vid 12 fixade lite på stan & sen satt jag & roade mig hos peter till han slutade jobbet & efter det drog vi för att hämta upp Roger. Hem till Peter för att göra oss iordning så vi skulle komma iväg dom tyckte vi skulle fixa oss på en kvart vilket för mig är ganska omöjligt tror dom glömt att jag är brud, hehe! Nej men efter lite stressande var vi iväg, hämtade upp syrran också eftersom hon bestämt sig för att följa med skönt att få med sig henne också & inte bara grabbarna även om dom är för jävla goa ;)
Roger körde ner så det tog inte specellt lång tid i den farten han kör vill jag lova, men när vi kom ner satt vi & drack killarna spelade fotboll & vi gottade oss med cider i solen & kollade på killar i bara överkroppar en perfekt lördagkväll i goda vänners lag ;)
Blev utgång senare på kvällen då vi shakade loss redigt ordentligt för att sedan gå till mc donald & käka fyllekäk lika gott varje gång, hehe! Sen började vi traska hemmåt & när vi kommer till en pool bestämmer sig folk för att vi ska bada näck i den, JA bra ide liksom tyckte man ju då iallafall fast får väll upplysa om att vi behöll underkläderna på ;) Men iallafall blev bad en massa sjuka grejer duschande & så roade vi oss åt adam som stod för en stor del av underhållningen just då ! Crazy grej liksom alla sprang omkring där blöta & dana & i stort sett halvnakna men var ingen som brydde sig om oss så vi fick roa oss till vi tröttnade ;) & ja vi roade oss nog till långt fram på morgonen annorlunda natt men jävligt kul !
För skönt att komma iväg göra något annat & bara vara om det så bara va för en kväll så kändes det som så mycket längre, hehe!

Funkar fortfarande inte att lägga in bilder från kameran på bloggen fattar inte varför?! Blir TOKIG! Men iallafall så la jag in en del bilder på bilddagboken för er som är nyfikna, tyvärr var ju inte kameran med under roligaste biten på natten men lite bilder hade jag att bjuda å iallafall ;)

http://missemma.bilddagboken.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0