En lyckad helg & massa sol ;)

Shit vilken värme det har varit ute dom senaste dagarna & man ska ju absolut inte klaga ;) Har städat & donat idag men det gick ganska långsamt frmåt vill jag lova man var ju långt ifrån motiverad att vara inne en dag som idag, men skönt att ha lite ordning!
Helgen har varit toppen som dom flesta nuförtiden i goda vänners lag !
Fredagen satt vi ju här hemma & grillade & bara tog det lungt så skönt! Lördagen spenderades med fest i Eksjö & utgång på hotellet, lyckad kväll <3
Åkte in till Peter vid 2 tiden när han slutade jobba & öppnade mig en kall cider underbart i värmen, sen drog jag peter victor & adam ut till långanäs bara chilla umgås & sitta i solen jävligt skönt & jävligt varm. Satt väll där någon timme innan vi åkte tilbaka till peter igen för att göra oss iordning, jag duschade & gjorde mig klar medans peter däckade att dricka alla dom ölen i solen var tydligen inte en bra ide, hehe ! Så medans han sov promenerade jag hem till Sara för att umgås & festa lite ;) Gick tillbaka för att hämta peter vid 9 då han fortfarande sov illa illa men fick iallafall upp han & in i duschen så efter en halvtimme promenerade vi hem till Roger för att festa vidare. Där var det lagom livat & trevligt folk ;)
& som vanligt sen så hamnade vi på hotellet hur mycket klockan var har jag dock ingen aning om, att ha koll på klockan är ju inte Emmas starka sida ;p Men som sagt lyckade förfester & kul på hotellet gjorde det till en mycket lyckad kväll ;) Saknade dock sara lite var kan du ha hållit hus tro? ha ha ! *mobbas* Satsa på en vit helg snart honey, tror you need that ;p
Men nehe nu ska jag mysa lite framför tvn & hoppas på att det går något vetigt att kolla på !

Over and out.


Postat av: Sara

jadu, jag undrar också var jag höll hus & sysslade med egentligen, hah.

2008-07-28 @ 22:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0