Var ett tag sen..

Var ju ett tag sen sist så vi kör på en lista så enjoy ;)

Vem är din bäste vän?

- Dom vänner som står mig närmst.
Vem älskar du?

- familjen, Liam,  vännerna.

Vem hade du senast sex med?

- Hemligt ;)

Vem vill du bli full med?
-
Gänget ;)

Vem är den bästa artisten?
-
Just nu är det Chris brown & Boyce avenue.

Vem pratade du senast i telefon med?

- Peter.

Vem har du en liten crush i?

- Det behåller jag nog för mig själv ;p
Vem är snyggast i världen?

- Chad micheal murray & Megan Fox

Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det?

- Till dom som ställt upp för mig !

Vem är snällast i världen?

- Mina underbara Vänner <3
Vem vill du prata med?

- Ingen just nu, är inte på prat humör !

Vem sov du med senast?

- Peter, Roger & syrran ;)

Vem såg du full senast?

- Roger & Peter som både somnade på hotellet ;)

Vem vet allt om dig?

- Dom närmaste !

Vem kysste du senast?

- Hemligt ;)

Vem kramade du senast?
- Liam <3

Vem kan berätta allt för dig?

- alla som vill.

Vem kan du berätta allt för?

- Vännerna !
Vem hatar du?
- Livet är för kort för att ödsla energi på att hata folk !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0