Allt & inget..


Blir dåligt uppdaterat nu på dagarna, I know men vem har tid att sitta vid datorn i detta underbara vädret? Iallafall inte jag, hehe ;)
IGår fick vi besök av Cicci Ted & Melissa mysigt, fikade & satt ute i solen. Idag har vi spenderat hela dagen inne hos min bror & hans barn liam & oliver har badat i polen & hittat på massa bus precis som vanligt & jag passade på att bara slappa lite dock i skyggan idag då jag känner att jag ska ta det lite lungt med att sitta i solen vill inte bränna mig igen! Men har varit en mysig dag & fan vad lycklig man känner sig när det är så fint väder ;)

& från det ena till det andra är idag 5 månade sen liam träffade sin pappa sist, vilket gör mig ganska ledsen. Men samtidigt tycker jag det är skönt för vill han inte spendera tid med liam kan han lika gärna hålla sig borta. & han vinner ju lätt ett pris i kategorin sveriges sämsta pappa. Grattis haha ! Nej men allvarligt jag orkar inte ens lägga ner energi på saken längre, Liam är världens finaste kille & jag är så lycklig som har honom. Vi är lyckliga & vill K inte vara en del av hans liv så är det hans förlust inte liams !
Även 5 månader som singel, shit vad tiden går fort egentligen, jag trivs med singellivet även om jag dejtar haha ;)
Saknar K ibland vissa stunder & vid vissa tillfällen men det är ju inget konstigt med det, klart man inte bara glömmer tiden vi spenderade ihop & har ju trots allt en liten kille som påminner mig om honom varje dag. Men är inte ledsen alls över att han inte finns kvar i mitt liv. Visst kan jag vara ledsen över att det inte funkade men det är ju en annan femma. Jag kan vara arg för att vi inte kämpade lite hårdare eller att han inte kämpade lite hårdare. Men som sagt vi  var tydligen inte menade för varandra & that´s it. Jag är lite orolig för hur det kommer att kännas nästa gång jag träffar honom igen dock eftersom vi inte setts sen vi gjorde slut, men den dagen det problemet & ju längre tid det går desto lättare lär det bli !
Men som sagt sommaren är ju singlarnas årstid så I am fine ;)

Men nehe nu ska jag faktiskt avsluta alla aktiviteter på datorn & hoppa i säng!

Godnatt..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0