Blogg uppehåll?!


Gamla bloggverktyget stängs av inatt så lika bra att skriva en rad eller två så länge det funkar. Det gamla bloggverktyget stängs ju som sagt ner nu så det kan ta upp till 2 dygn tydligen innan man kan blogga igen, tråkigt men sånt är livet =( fast har en total fullspäckad uppbokad helg så hade nog inte funnits så mycket tid till att blogga iallafall så jag klarar mig nog, hehe ;)

Helgens planer..
- Måla
- Inflyttningsfest / födelsedags fest med vännerna ;)
- Student
- Grillkväll
- mys med Liam <3
- Eventuellt jobba?!


& mycket mer än så hinner jag nog faktiskt inte med på en helg, hehe !
Men hoppas på att alla bloggläsare får en underbar helg & så hoppas jag också på att det underbara vädret håller i sig ;)

Over and out.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0