Fredag kväll ;)

Fredag igen äntligen så skönt ;) Kom precis hem från stan varit inne & hyrt mig 3 filmer köpt popcorn & cola så nu är kvällen laddad, blir en lugn & skön kväll ;) Bara njuta i soffan & imorn kväll blir det jobb. Jävligt surt att missa fotbollen måste jag ju erkänna men jag överlever väll lär ju inte vara så mycket att göra på jobbet så får väll kolla på tvn i mobilen eller ta med daton in, hehe ;)
Veckan har gått fort har haft tusen olika saker att göra & det händer väldigt mycket runt omkring mig just nu, vilket jag bara tycker är kul ! Har renoverat klart hallen trappan & hallen uppe nu äntligen, så stolt man är över sig själv måste ju säga att man blivit händig sen man blev singel ;) Men iallafall ska försöka komma iväg till ikea nu med & köpa inredning så det känns klart , så jag kan sätta igång med Liams rum sen som ska gå i temat bilar efter filmen bilar då, hehe kommer bli as häftigt ;)
Längtar så sjukt mycket till nästa veck vill ha midsommar nu & så tänkte jag önska mig solsken också för jag hatar när det regnar på midsommar så jag vill ha sol sol sol ;)

Men nehe nu ska jag sätta på en film så mer bloggande får det bli senare, känner att man har tusen saker att blogga om egentligen nuförtiden men tiden räcker helt enkelt inte alltid till som vanligt när det gäller mig,hehe ;)

Ha en trevlig freda kväll alla bloggläsare ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0