Georgia Rule !





Tre generationer av hyllade skådespelare - tvåfaldigt Oscar®-belönade Jane Fonda*, Lindsay Lohan och Felicity Huffman - möts i regissören Garry Marshalls film om försoningens makt, förlåtelsens kraft och moderskapets obrytbara band. När Lilly (Huffman) inte längre kan hantera sin upproriska tonårsdotter Rachel (Lohan), tar hon henne till den plats hon svor att aldrig återvända till ... sin mors hus.

Under en sommar full av överraskningar lever dessa tre väldigt olika kvinnor under ett och samma tak och efter samma regler - Georgias (Fonda)!

Denhär filmen har jag sett ikväll & måste säga att det är en av dom bästa filmerna jag sett på länge. Bjöd på både skratt & tårar. Filmen var långt ifrån det jag trodde att den skulle vara den var faktiskt bättre & väldigt annorlunda.
Är iallafall en film jag rekomenderar er till att se om nu inte redan sett den !





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0