sol, sol, älskade sol ;)


söndag = söndas ångest?! Nej faktiskt inte så mycket idag jag är på toppen humör solen skiner himlen är blå & min lilla kille är på bra humör så det känns som en bra söndag idag även om söndagar ofta är ganska tråkiga ;)
Vet inte alls vad jag eller vi ska hitta på idag, jag & veronica funderade på att åka till jkpg, annars kanske man ska ta en sväng till stan få med sig någon & gå runt sjön, skönt med promenad & underbart väder som sagt ;)
Men liam har precis somnat för att sova middag så nu ska jag sätta mig i solen ta en cigg & läsa tidningen! Sen får jag väll ringa runt lite & kolla vad som händer också för inte vill man sitta inne en dag som idag, svar nej !

Men I be back ;)

Over and out.



Postat av: jenna

tack du ( :
äsh, det det går -med rätt grejjer! :D

2008-06-01 @ 18:28:10
URL: http://gucciime.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0