Måndag igen ...


Måndag igen tråkiga måndagar,hehe !
Men har fullt upp så denna veckan kommer gå snabbt fram till torsdag tusen saker som ska göras. Idag har jag varit med killen på bvc & sen har vi varit hos min bror umgåtts fixat lite med datorn & fått god mat ;)
Imorn blir det en sväng till a6 som det ser ut nu shoppa lite på ikea & även lite kläder & grejer som alltid ;)
Onsdag blir det lite andra ärenden i stan, packa tvätta städa undan osv göra allt klart inför torsdag då det bär av till öland, är sjukt laddad & ska bli så kul att komma iväg ;) & så hoppas jag ju på bra väder även fast det alltid av någon konstig andledning regnar på midsommar, men jag håller väll tummarna för så lite regn som möjligt då hehe ;)
Sitter just nu & kollar igenom en jävla massa gamla bilder som jag lagt in på datorn bilder från min gamla dator & det bjuder ju på en hel del skratt vill jag ju lova, vilka minnen ;)
Ska nog ta & lägga in en del av bilderna när jag orkar, tar ju lite tid just nu försöker jag sortera upp dom i mappar !
Men nehe dags att prata med syrran & grabbarna om sista planeringarna inför torsdag så allt är klappat & klart & sen blir det sängen så man kommer upp imorn ;)

Lycka <3





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0