Är så sjukt trött..


Shit så trött man är idag känns som man har sovit på tok för lite! Gick upp vid 6 igår längre ville inte min lilla kille sova så bara att pallra sig upp sen började man joba vid 4 & redan då kände jag hur trött jag var men jobbade iallafall till kvart över 10 & ja sen ringer teleonen syrran vill bli hämtad i hultsfred. Hon var därpå hultsfred festivalen men dom hade haft alla sina grejer i en bil där dom sovit men domandra i bilen hade kört hem & inte så eftersom syrran & hennes polare inte hade några grejer alls mer än vad dom hade på sig så tyckte jag lite syn om dom & bestämde mig för att hämta dom om jag kunde hitta någon som följde med & höll mig sällskap tråkigt att åka själv liksom ;) Så efter många om & men & efter att ha varit hemma & vänt en sväng så fick jag med mig peter så då åkte vi iväg ganska underhålande med en fyllekajja som skulle hålla mig sällskap men kan ju lova att jag hade kul åt honom hela vägen, ha ha ;)
& han var ju långt ifrån en bra guide när vi kom till hultsfred för åt vilket håll vi än körde så kändes det som vi hamnade på samma ställe hela tiden & uppe i världens längsta backe vid ett vatten torn, men efter många om & men & efter att jag fick bestämma vägen så kom vi fram för att hämta dom även om jag som vakten på ett ställe talade om  för mig körde mot strömmen, men det funkade det med ha ha ;)
Hade iallafall en jävligt kul resa dit & även hem även fast jag inte var tilbaka i anneberg förrän vid 6 skapligt jävla trött dåjag varit uppe ett dygn. Men sen somnade jag gott vill jag lova även om jag inte sov så länge för sn var det upp & hämta Liam. Så idag kan jag ju upplysa om att jag gjort minsta möjliga. Just nu kollar jag & syrran på film & äter en massa godis ;) Ska just nu sätta på tredje filmen det kallar vi söndagsmaraton ha ha !
Men ska väll försöka komma i säng snart, har tusen saker att göra imorn, tusen saker att göra i veckan innan det är dags för midsommar ! Men nehe det var allt just nu ;)

Over and out.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0