Vi drar till öland ;)


Jaha imorn bär det av till öland & har Emma packat än, svar nej hehe som vanligt när det gäller mig ;) Men vet ju iallafall vad jag ska ha med mig så går nog rätt fort, tycker bara det är väldigt svårt att packa när vädret skiftar hela tiden känns som man vill ha med sig en massa kläder fast det har jag väll alltid iallafall. Ska bli kul & se hur mycket plats det blir kvar i bilen när 5 tjejer plus packning ska få plats spännande spännande ;) Killarna åkte ner idag så vi får hoppas att husvagnen plus förtält står kvar imorn när vi kommer fram men det är ju sånt som märks, ha ha !
Är iallafall sjukt laddad & ser verkligen fram emot helgen, hoppas dock på att vädret bli okej ! Känns ju inte så inspirerande om det ska regna hela helgen men bara att hålla tummarna. & så finns det ju vissa personer jag hoppas jag slipper träffa på öland eller snarare en person jag inte vill stöta på men i övrigt finns det en massa godingar jag verkligen ser fam emot att träffa, åh ska bli så kul ;) Men nehe dags för mig att krypa i säng kommer bli en lång dag imorn. Får se om det blir något bloggande under helgen håll utkik ;)
Hoppas alla läsare får en underbar midsommar ;)

<3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0