absolut inget speciellt..


image156

jaha klockan slog precis 12 & som vanligt sitter Emma uppe framför datorn på tok för länge ;)
Igår var jag I Eksjö med tjejerna, Emma hade fest hemma i sitt hus & det var riktigt trevligt. Kom ju även ett gäng på 13 grabbar från arboga för att umgås med oss, trevligt trevligt !
Idag har jag bara tagit det lugnt i stort sett inte gjort någonting & som vanligt nu när liam har somnat så sitter jag framför datorn.. Ska lägga mig i soffan & kolla på ett avsnitt till av One tree hill & sen ska jag faktiskt lägga mig, behöver ju min sömn. Är väll bäst med tanke på att det är lördag att stänga av telefonen så man får sova i lugn & ro, hehe ;) Men är för trött i huvudet just nu för att orka blogga mer så dehär fick bli allt idag..

Over and out.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0