Allt & inget..

Jaha måndag igen shit vad fort både veckorna & helgerna springer förbi egentligen. Lördagen var as kul adam tensta i Eksjö med brudarna bra drag & alla var på topp nästan hela kvällen ;) Ska lägga in bilder från kvällen så fort jag orkar, blir väll senare idag eller kanske imorn så bara att hålla utkik. Söndagen var man aningen seg när man vaknade eftersom vi inte kom i säng speciellt tidigt om man säger så, men blev söndagspizza som vanligt fast denna söndagen åt vi faktiskt i anneberg, hehe! Kvällen spenderade jag & han med film & mys, altid trevligt att ha lite sällskap i soffan en söndagkväll ;) Annars brukar ju sönda kvällarna vara rätt tråkiga. men denhär var toppen förutom att jag var as trött så blev läggdags tidigt ! Idag mår jag lite sådär har haft ont i halsen ett par dagar men tänkt att det går nog över men fan när jag vaknade imorse så kan jag inte ens dricka lite vatten utan att det gör as ont så måste ta mig in till stan & kolla vad som inte stämmer. Tur man har en bror som är läkare så man slipper köa på vårdcentralen för där kan man ju få sitta i evigheter annars! Men nehe mer bloggande blir det sen ;)


Over and out.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0