Allt & inget..


jaha då var snart denna tisdag slut, har spenderat hela dan nerbäddad i soffan & druckit varm nyponsoppa & grejer idag har iallafall svullnaden i halsen lagt sig lite så jag får i mig sånt som är i flytande form. Men säger tack gode gud för one tree hill boxar dagar som idag, dom är ju räddare i nöden;)
Hatar dock att vara sjuk så hoppas på att man blir bättre snart, men känner ju mig redan lite piggare efter ett dygn med pencilin så det går ju iallafall åt rätt håll. Alltid ett plus !
Elmia i helgen, som alltid en gång om året. Vilket är något Emma aldrig missar så jag hoppas ju definitivt att man känner sig piggare tills dess. Jag, Liam & syrran ska väll dit på lördag hade vi tänkt oss, lördagen brukar ju vara roligast ! Läckra bilar, läckra grabbar, glada miner & mycket folk är en lyckad kombination ;) Får väll sätta hundsele på min lilla vilde bara annars springer han väll bort i folkmassan, nej men skämt & sido han måste man verkligen ha koll på varenda sekund!
Trodde dock att Kenneth också skulle på elmia vilket jag fått reda på att han inte ska & skönt är väll det att slippa tänka på att man kanske stöter på honom därinne! Det kan jag ju klara mig utan.
Men blir nog en trevlig Lördagsaktivitet iallafall om jag nu är pigg som sagt!
Men klockan har passerat 12 så känner att det är dags för mig att försöka få mig lite sömn.


& by the way är en ny Örebro helg inbokad blir 28/3-30/3 vilket svar ja är ganska snart, Nästa helg!
Men denna gången blir det både nytta & nöje ;) Men är så vill jag inte avslöja just nu ! Men är iallafall kul att ha något att se fram emot.


Over and out.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0