Allt & inget..


Jag har kommit fram till att jag är en kväll/natt bloggare. Kan sitta vid datorn flera gånger under dan & kolla runt, men bloggar gör jag alltid senare. Nästan altid iallafall hehe! Dels kan det ju vara för att man alltid bara sitter vid datorn en snabbis på dagarna eftersom Liam är en vilde, det går inte att vända bort ryggen 2 sekunder nu förrän han har hittat på något, han är så underbar ;) Även om man vissa dagar önskar man kunde rasta honom i en hundgård, ha ha !
På tal om Liam så är det snart dagis dags för min lilla pojke för Jag ska jobba, har saknat att jobba så sjukt mycket. & nu när det kanske vankas nytt jobb också så längtar jag ännu mer ;) Jag kände redan efter 2 månader hemma att det inte passade mig att vara mamma ledig, inte för att jag inte vill vara med Liam utan snarare för att jag trivs med att jobba, tjäna pengar, träffa människor ha ett organiserat liv osv. Så väntar bara på papper hem från dagis nu med svar på om han kan få börja tidigare än vad jag sökt från början. Problemet är ju bara om jag bestämmer mig för att ta dedär andra jobbet så blir det en flytt, en ganska bra bit härifrån men än så vill jag inte säga just nu. Men som sagt bestämmer jag mig för att flytta så måste jag ju ha Liam hemma ett tag till för kan ju inte skola in han på ett dagis & byta direkt sen, det kommer ju göra honom super förvirrad. Men får se hur det blir, i vilket fall blir det tillbaka till jobb ganska snart & jag är så jävla glad över det ;)

Men nehe nu är klockan efter 12 & jag känner att det är dags att krypa ner i sängen, alla flickor behöver ju sin skönhetssömn ;) Har bäddat om sängen med så kommer bli underbart att lägga sig i ny tvättade lakan!

Over and out.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0