Enköping ;)


jaha då är jag framme i Enköping så trevligt så var ju jätte längesen jag var här sist. Sitter just nu hemma hos jossan & slappar lite ska strax gå ner till stan & sola & handla lite & så helt enkelt fördriva tiden tills jossan kommer hem från jobbet. Sen ska man duscha & göra sig iordning & sen bär det av till örebro blir ng en rolig road trip & ikväll blir det utgång på klaras, kommer bli as kul ;) & jag är verkligen på toppen humör, idag är verkligen en bra dag ;)
Men för er som bor i Örebro ,ikväll ses vi på klaras & för er andra ha en toppen helg..

& by the way satt & kollade runt i jossans fotoalbum & hittade bilder på mig & kenneth från hennes student & konstigt nog så blev jag bara lycklig av & titta på dom för vi ser så sjukt lyckliga ut på dom korten & det får mig att minnas hur lycklig jag var ;) Men som sagt det är iallafall enligt min åsikt bättre att minnas dom fina minnena, minnen som fortfarande gör dig lycklig. Livet är för kort för att haka upp sig på att vara arg & sur.
Jag kommer aldrig kunna radera tiden jag & kenneth spenderade tilsammans så varför inte minnas den med glädje, det blir väldigt mycket lättare att gå vidre då kan jag lova. Me nehe inget mer om Kenneth han är den sista personen jag kommer tänka på i helgen vill jag lova, men var bara tvungen att skriva lite om det efter att ha kollat på korten..

Men nehe nu ska jag pallra mig ner till solariet & hoppas på att jag minns hur man hittar dit, hehe!


Over and out.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0