Ett förlåt till er..


Är nog skyldig mina vänner ett förlåt för att jag varit otroligt dålig på att höra av mig, eller rättare sagt inte alla mina vänner utan mest mina upptagna vänner. Var nog aldrig riktigt meningen men det blev helt enkelt så att när jag & Kenneth gjorde slut så drogs jag till vännerna som är singlar, var liksom lättast så. Lättast att bara kunna vara känna att man lever & ha kul. Blev liksom lättaste sättet för mig att gå vidare. Var väll så att man inte ville se någon annan så lycklig när man själv kände att man förlorat den man älskade helt enkelt. Man försökte undvika saker som påminde mig om kenneth & att han ens existerat. Så singelvännerna blev min räddning, mitt sätt att få gå vidare, dom fick mig att le igen! & det betyder absolut inte att inte alla mina vänner betyder precis lika mycket, jag älskar er alla för att ni alltid finns där när resten av världen vänder mig ryggen. Jag är ledsen om någon känt sig bortglömd eller sårad har aldrig varit min mening. Mitt sätt kanske inte varit rätt sätt men det har funkat för mig, jag har sakta men säkert gått vidare varje dag & det går inte ens att beskriva hur skönt det har känts. Ingen vill väll sitta fast? Vilket jag kände att jag faktiskt gjorde. & jag skulle ljuga om jag säger att dom senaste 3 månaderna har varit enkla, för långt ifrån. Men man letar helt enkelt efter att sätt att fixa vardagen man letar efter ett sätt att bli lycklig igen. Jag valde helt enkelt det sätt som kändes enklast för mig & som sagt ledsen om jag sårat någon på vägen. Men i vissa lägen måste man sätta sig själv först. Jag menar första veckorna efter att Kenneth stack var jag ett vrak, men inte så konstigt kanske eftersom hela den värld jag kände till vändes upp & ner. Jag var tvungen att komma upp på fötter igen. & som sagt ledsen för att jag stängde ute vissa av er men det är inte lätt att se er så lyckliga när man själv mådde skit & man ville helt enkelt eller vågade inte tynga ner er med mina problem.
Så till er som känner er träffade Förlåt, men det är inte alltid så lätt.

- Jag älskar er <3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0