Onsdag..


Ni vill min lilla kille äntligen gå i sina skor, köpte ju nya gympaskor till han för cirka 3 veckor sen & sen dess har vi övat, hehe. Han springer omkring utan skorna men så fort jag tog på han skorna stog han helt still eller så bara skrek han för att han blev arg, tyckte så synd om honom. Det blev väll för tungt att lyfta fötterna helt enkelt så han kröp omkring istället, hehe Men som sagt nu springer han omkring i sina små skor & är bara så söt ;)
Du är världens finaste kille <3
Jaha idag har jag typ ingenting inplanerat, ska ta & tvätta färdigt hade jag tänkt så man kan packa väskan inför helgen & sen borde jag verkligen verkligen städa också får se om jag orkar det idag. I övrigt blir det en lugn & skön onsdag, blir väll att ta en promenad i det fina vädret om en stund ;)
Blir mer bloggande senare..


Over and out.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0