Packat & klart.


jaha nu är väskan packad & klar eller ska väll säga nästan iallafall för jag kommer ju alltid på tusen saker jag glömt att lägga ner, hehe! Sen är det väll så också att Emma är en expert på att packa på tok för mycket grejer, ska jag vara borta i 3 dagar så packar jag lika mycket som någon som ska åka bort två veckor ;) Men fan finns ju inget värre än att ha åkt bort & känna att man glömt något hemma, lustigt ibland att jag även lyckas packa ner typ kläder jag aldrig använder hemma som att jag skulle använda dom när jag är iväg då, illa illa men som sagt jag står ju iallafall aldrig utan kläder ifall man skulle bli kvar på något ställe längre än planerat, alltid något hehe ;)
Men nehe klockan är 11, denhär dagen har bara sprungit iväg, fast det tycker ju jag är skönt för det närmar sig äntligen helgen, & som jag skrivit i tusen andra inlägg så ser jag verkligen fram emot helgen den kommer bli så toppen eller det är ju iallafall vad man hoppas på ;) Ska bli skönt att se en ny stad & nya människor, inget illa menat mot vännerna hemma ni är mina pärlor, men skönt att komma iväg lite. Komma till ett ställe där jag liksom bara är jag ;)
Men nehe ska faktiskt ta & kolla på ett avsnitt till med one tree hill ovanligt svar nej ;) Kollar fan på det jämt nuförtiden men det är ju så bra..
Men nehe dehär var slutet på mitt ganska så ointressanta inlägg ;)


Over and out.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0