Sluta klaga..


Jag förstår inte poängen med att klaga på folks bloggar om någon skriver saker i sin blogg som inte passar dig eller faller dig i smaken så sluta läs den helt enkelt, svårare än så är det ju faktiskt inte.
Vissa bloggar om livet & tankar andra om mode & vissa om barn osv det finns tusentals bloggar idag & väldigt många olika saker som folk gillar att blogga om så varför inte bara läsa dom bloggarna som intreserar dig?!
Är du inne på en blogg som inte intreserar dig så läs en annan blogg.
Jag menar alla människor har skaffat en blogg av olika andledningar & bloggen blir tro det eller ej som ens lilla bebis ;)
Jag vet ju själv att bloggen tar upp en del av min tid inte bara att skriva blogg utan också läsa andras bloggar, man har ju skaffat sig favorit bloggar som man läser varje dag.
Det här är min dagbok, min anteckningsbok - mitt allt! Jag skriver ner nästan allting här.
Min blogg är nog en ganska personlig blogg som sagt & jag älskar att blogga.
Men man läser ofta på olika människors sidor eller i personers bloggar att dom stör sig på den eller den för vad dom skriver om i sin blogg. Varför egentligen?! Jag menar jag skulle också kunna nämna en hel del bloggar som jag tycker är totalt ointressanta & även bloggar som jag kan svära åt ibland för att jag tycker personen som bloggar värkar otroligt korkad, men jag håller mig istället till att läsa mina favorit bloggar, bloggar som intreserar mig & får mig på bra humör ;)
Det är iallafall hur jag ser det & jag förstår inte hur folk kan lägga ner så mycket tid på att bry sig om vad andra gör.

always look on the bright side of life ..







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0