uppdatering..


jaha då har man varit hos frissan, håret blev skit snyggt ;) Känns toppen att ha håret fixat inför att man ska iväg i helgen har även varit & solat idag & shoppat lite nya kläder, köpte bland annat ett par as snygga byxor som jag egentligen inte hade råd med hehe. Men eftersom alla mina andra jeans har blivit förstora var jag i stort behov av nya & hellre köpa ett par lite dyrare som jag verkligen vill ha än att köpa ett par bara för att dom är billiga! Så idag är plånboken en aning tommare men jag är en aning lyckligare & bra är väll det ;)
Är just nu bara så glad, ska bli så himla kul att komma iväg i helgen, jag känner verkligen verkligen att jag behöver det, behöver träffa nytt folk & bara vara jag ;) & det ska bli underbart att träffa min älskade jossan känns som det var evigheter sen jag träffade henne sist, ibland är det jobbigt att hon bor så långt bort !
Men men nu ska jag ta tag i tvätten & sen ska jag försöka sova..

Over and out.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0