Vad är du beroende av?

Var & solade idag & som vanligt är ju radion på med rix fm & då diskuterade dom olika beroende som folk hade, ganska kul att lyssna på faktiskt. Var någon dum jävel som skickade in att hennes beroende var att städa toaletten minst 5 gånger per dag & att hon byter toalett sits en gång i månaden, säger bara stackars brud jobbigt beroende liksom. Började fundera på när jag låg där vad mitt största beroende är & jag kom fram till att jag har ett par beroende som delar första platsen..

- jag knarkar platttång, jag kan helt seriöst inte överleva en dag utan min plattång;)
- cigaretter, dålig vana jag vet.. Men absolut ett beroende.
- Bloggen, sen jag började blogga har jag varit fast, jag är helt enkelt fast i bloggträsket ;)
- Min mobiltelefon, den är helt enkelt med mig överallt.
- Musik, vem kan leva utan musik? iallafall inte jag ;)

Som sagt jag har nog ett par saker till som jag är beroende av men dehär var några av dom jag kom & tänka på först.. Så någon som har något udda beroende att dela med sig av?;)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0