Allt & inget.


Satt här & skulle precis börja blogga då jag upptäckte vad klockan är & undrar var kvällen tog vägen. Känns som klockan var 7 nyss nu är hon halv 12 & dags för mig att krypa i säng då jag ska upp tidigt imorn.
Vissa dagar tycker jag om att hösten har kommit, dagar då jag slipper gå ut haha! Kvällar då jag kan ligga inne i mina mys kläder kolla på film unna mig lite godis & bara mysa helt enkelt. En sån kväll har jag haft idag, verkligen gjort minsta möjliga ;) Vissa dagar förtjänar man det helt enkelt ! Även om det kanske finns tusen saker här hemma jag borde tagit tag i idag som tex städa, men hey vem dör av att jag inte gjort det idag, Ingen hehe så jag sköt med gott samvete upp det till imorn ;) Men nehe nu ska jag krypa ner i min säng, läsa mina favorit bloggar & sen sova !

Over and out.


Postat av: GM

Händer det något kul idag då? :D



Ha det så bra.

2008-10-08 @ 09:01:54
URL: http://garbomannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0