Äntligen fredag ;)


Skrämmande när man tror att man känner en person som visar sig vara någon
 helt annan än den du trodde !



Jaha Emma borde ta sig in i dushen men har fastnat vid datorn vilket ju inte direkt är något ovanligt ! Ska iväg & shoppa idag med Natta tänkte man skulle hitta något snyggt att ha på sig till kvällen då vi ska ut & härja lite i Örebro, ikväll blir det alltså fest ;) Måste säga med att det är ganska skönt att komma hemifrån lite & jag trivs ju i Örebro ! Vem vet kanske bosätter mig här en vaker dag haha ;)
Nej men tänkte bara att jag skulle blogga lite då jag varit dålig med det på senaste, men nu blir det duschen för min del så vi kommer iväg är ju en massa som ska hinnas med idag & eftersom klokan är 12 så känner jag mig redan as stressad, att hålla mig till min tidsplanering är ju inte allid min starka sida ;) 

Over and out !


 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0