Confessions ..




Eftersom jag inte hade mycket annat jag kände för att blogga om idag så kör vi lite lördas confessions ;)

- Jag har den senaste veckan ätit så mycket godis att jag skäms tror nog det är lingon veckan eller något på ingång för är ju sugen på godis hela tiden choklad framförallt haha! Men man lever ju bara en gång så lika bra att njuta, men nästa vecka blir det ett antal extra träningspass vill jag lova så kan jag ha gott samvete sen ;)

- Saknar Madeleine & Cicci 2 älskade vänner som jag på senaste tiden träffat på tok för lite !
Sen saknar jag ju yankie också men nästa helg ska vi roa oss ;)
& sen saknar jag ju nöffe ( Peter) också, saknar våra flummkvällar !

- Jag har shoppat alldeless för mycket den senaste tiden, hej mitt namn är Emma & jag är en shoppoholic ;) Nej men om jag inte taggar ner på mitt shoppande snart så får jag väll leva på nudlar framöver.

- Jag har aldeless för många skor enligt andra men inte tillräckligt många enligt mig själv. Kan man ens få för mycket skor?;)

- Jag har återigen en sån där kåt på takida period, lyssnar på takida & sjunger på takidas låtar 24/7 känns det som ;)
Reason to cry & burning inside är favoriterna just nu !

- Jag är i sån period nu då jag känner mig jävligt lycklig men även jävligt förvirrad ibland. Kan låta rätt konstigt men svårt att förklara. High on life helt enkelt ;) Men det är i sånna här lägen då man bara väntar på att något ex eller någon ska dyka upp från ingenstans & röra om i grytan, för visst kan ni hålla med om att ex måste ha någon sorts klocka som piper så fort man är lycklig som talar om för dom att det är dags & dyka upp & vända upp & ner på allt eller ja ni fattar vad jag menar ;)

- Jag är sämst på att komma ihåg födelsedagar, så om jag glömmer att säga grattis när mina nära & kära fyller år så är det inte för att jag inte tycker om er utan för att jag har minne som en guldfisk, haha!

- Varje gång jag går hemifrån & har satt mig i bilen börjat köra & vänt runt på gatan så måste jag stanna bilen & gå ur igen för att kolla så jag verkligen har låst, tror man kallar det tvångstanke eller så är det mitt dåliga minne som spelar mig ett spratt igen ;) Har ju aldrig varit med om att jag inte har låst när jag kollar men tror ändå varje gång att jag inte gjort det ! 

-  Får  väll avslöja att jag tillbringar fler timmar framför bloggen än vad jag borde, fast det visste ni väll redan, haha !

Men fler confessions blir det en annan kväll för nu ska jag krypa ner i soffan & se en film ;)


Postat av: Alexandra

Man får sig då alltid ett gott skratt när an läser din blogg =)

2008-10-11 @ 23:55:46
Postat av: Jenny

Jag använder mig av double.se och tradedoubler.se eller om det var com? Vad har du för något? Kram

2008-10-12 @ 00:29:26
URL: http://www.jeennyyss.bloog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0