Dålig uppdatering..



I det här kaoset är du det enda som är stabilt..

Blivit dåligt med bloggande dom senaste dagarna I know, har inte haft något direkt sug på att blogga & när jag inte har det blir det inte direkt något vettigt skrivet iallafall så då låter jag hellre bli ! Varit trött & sånt helt enkelt, vet att jag sover på tok för lite egentligen men svårt att göra sig av med dåliga vanor man vant sig vid. Jag har sen tonåren varit en person som är en nattmänniska & kan sova bort hela dagarna, det är ju så skönt ! Men nuförtiden får man ju inte sova hur länge man vill men ändå kommer jag inte i säng på kvällen vilket resulterar i för lite sömn ! Får väll snart sätta ett klockslag & tvinga mig själv att lägga mig då så vänjer sig väll kroppen tids nog, fast diciplin är väll inte min starkaste sida, haha ;)
Men nehe ska börja med att komma i säng innan klockan 12 idag så jag säger godnatt till bloggvärlden !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0