Ingen risk för inbrottstjuvar, haha!



Jaha nu när mamma & dom åkt iväg till brasilien så har jag & liam fått hundsällskap & ska ha i ett antal veckor framöver, rätt mysigt faktiskt & så har jag ju någon som vaktar mitt hus så behöver ju inte vara rädd för inbrottstjuvar direkt, haha ;)

Haft en lugn & mysig kväll framför tvn kollat på idol och ätit chips. Va inne i stan & hyrde ett par filmer jag tänkte kolla på under helgen hann inte se någon ikväll då det gick en massa annat bra på tvn så får bli filmmaraton imorn eller på söndag! För idag orkar man väll inte vara uppe så länge till då jag känner mig rätt trött.Har under den senaste veckan haft någon konstig känsla av lugnet före stormen & dom senaste nätterna har jag drömt om mitt ex av alla människor tror att mitt undermedvetna is trying to tell me something but what?! Konstigt när man får sånna där känslor att man känner på sig att det är något eller att något kommer hända men man har ingen aning om vad. Känner mig sådär lite halv förvirrad fast att jag egentligen är hur lycklig somhelst just nu. Men har ändå dendär känslan av något som jag inte kan skaka av mig. A feeling that someone is about to turn my world upside down. Eller så får man bara dendär känslan av att bubblan ska spricka för att allt känns bra & livet verkligen flyter på som vanligt I´m back on track helt enkelt ;)  Men nehe nu ska jag kolla klart på filmen på 5:an, Man on fire & sen blir det sängen för min del har en hel del saker man ska orka göra imorn !

Over and out .



Postat av: MALIN

hehe tack så jätte mycket söt .. Allt bra med dig efter helgen ?? kramis

2008-10-26 @ 16:46:21
URL: http://maliinnilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0