Film mys !


Jaha ligger här i soffan & kollar på step up 2, så jävla bra den är ;) Såg den hemms hos tobbe första gången typ sådär 2 gånger & efter det var det kört, vet inte hur många gånger jag sett den sen dess, haha! Jag tyckte 1:an var bra också men måste nog fan säga att 2:an är bättre tycker ju jag då iallafall ! Den påminner mig lite om you got served vilket också är en jävligt bra film! Dans filmer & jag det är kärlek det ;)



Men nehe i övrigt så har jag varit helt jävla vimsig hela dan farit hit & dit men glömt typ allt jag skulle göra. & sen glömde ju smart Emma sin mobiltelefon hemma idag också & helt sjuk hur handikappad man känner sig, att man kan vara så beroende av en liten lur, sjukt ! Men jag känner mig så naken på något sätt, låter konstigt men många fattar nog vad jag menar ;) Men har iallafall inte på långa vägar hunnit med vad jag borde hunnit med idag men det är lungt det är ju en dag imorgon också som jag alltid säger haha ! Åh äntligen fredag imorn, skönt med helg ! Även om det inte händer något speciellt i helgen så är ju helg alltid helg ;) Men nu ska jag krypa ner i soffan igen & återvända till filmen.

& måste ju säga också att för er som inte sett step up filmerna så är det ett måste ;)


Postat av: Jenny

Hm, vet inte riktigt vad jag tryckte ner. Jag bara klickade på något tror jag ( är inte haj på det där ). Men kika lite på om det finns kommentarer, ifall det bara är någon som lagt ut skit. Kram

2008-10-09 @ 21:04:27
URL: http://jeennyyss.blogg.se/
Postat av: Therese

Dom är skit bra och håller nog faktiskt med om att tvåan är snäppet bättre =)

2008-10-09 @ 23:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0