Fula men sköna ;)


Dom här skorna hittade hem till mig idag, vet att dom är fula eller kanske snarare skit fula haha men dom är iallafall både sköna & varma ;) & jag tänker ju inte direkt ta på mig dom till fin klänning eller när man ska ut & dansa, men kalla snöiga vinter dagar när man är sådär extra frusen så blir dom perfekta ! Jag väntade länge länge innan jag köpte mig ett par så kallade foppa tofflor då jag tyckte att dom var helt jävla förskräckligt gräsliga men sen köpte jag mig ett par tänkte man kunde ha dom & jobba i & sånt. & glad är jag för att jag gjorde det för dom har vissa perioder varit som mina bästa vänner ;) Nu har man inte bara 1 par längre utan kanske 5, billiga, smidiga & supersköna så att dom är super fula också skiter jag blanka fan i haha !
Men nehe sitter hemma i soffan idag & bara myser en lugn &m ysig freda kväll helt enkelt, välbehövligt & skönt ;)
Har ju kollat på idol & måste säga att är nog lite besviken är många av dom som var mycket sämre än jag trodde dom skulle vara, tycker det har varit bättre startfält andra år, men vi får väll se hur det går några guldkorn finns det allt ;) Men sitter & väntar på att kolla på vem som åker ut så passade på att blogga lite under tiden, bloggberoende som man är !
Nästan så illa att bloggen är det första jag tänker på när jag vaknar ;)
Men nu ska jag återvända till min liggposition i soffan & min godis påse ( onyttigt jag vet, men man lever ju bara en gång, right?! ) Men hoppas ni alla har en mysig freda kväll hemma i soffan eller ute påpartaj?;)

Over and out.

Postat av: Caroline

haha ja dom är rätt fula, men jag älskar mina =)

2008-10-11 @ 00:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0