kärlek <3




Jag lever ett lyxigt liv.
Jag syftar inte till guld och glamour, stora shoppingrundor eller flashiga bilar. Jag syftar inte till märkeskläder, dyra hårprodukter eller spa-behandlingar...


Jag får ha denhär killen i mitt liv varje dag & det är vad jag kallar lyx.
Du är så vacker så det gör ont..
Liam Isaac Lagerström, älskade lilla unge det går inte ens att beskriva hur mycket jag älskar dig ..
- the love of my life <3

Ibland kan det vara folk som undrar varför jag inte skriver så mycket om min son & svaret är att jag har valt att inte göra detta till en såndär barn blogg. Jag skriver mycket & har mycket tankar inom mig det är sån jag är som person det är sånna grejer & annat som intresserar mig som jag skriver om i min blogg & så mycket bilder som möjligt, hehe ;)
Nej men Så om ni vill läsa om en dag i lekparken, bästa barnmaten, vilka blöjor man ska välja om barnes utveckling osv så har ni nog valt fel blogg helt enkelt, hehe! Bara för att jag har barn så gör ju inte det mig till bara en mamma, jag är fortfarande Emma, en tjej full med tankar, funderingar & en massa drömmar.
Så det jag skriver om i min blogg är precis det som faller mig in för stunden ;)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0