lördag/söndag ..



I love, love, love it ;)

Inte blivit så mycket bloggande i helgen för att jag inte haft tid helt enkelt ! Hade filmkväll men jankan igår, åt glass kollade på film & snackade skit alltid lika mysigt ;) Idag gav vi oss på att montera min bokhylla för att bevisa att brudar kan & hell yeah vi fixade det efter några små problem & en del frågetecken men snyggt blev det & det är ju huvudsaken ! Sen var vi så duktiga & gjorde oss taco paj idag också men andra ord har vi varit riktigt händiga ;)
Fast halva dan låg vi bara på soffan kollade på film & garvade åt liam som roade sig med både det ena & andra haha! Men nehe inte så mycket jag orkar blogga om idag eller egentligen har jag väll massor jag känner för att skriva men vissa perioder & vissa saker vill man helt enkelt inte skriva om så öppet så det behåller man för sig själv helt enkelt. Får väll börja spärra dom privata inläggen med lösenord så man kan skriva vad man vill haha ;) Men inte orkat ta tag i det ! Hoppas ni haft en bra helg!? Men nu ska jag ta & krypa ner i min säng läsa lite bloggar & sen ska jag försöka sova !

Over and out .



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0