Som att kasta pengar i sjön...



Om en person brukar gå ut varje lördag & bränner cirka 500 kronor per utekväll så skulle denna personen genom att bara gå ut varannan lördag istället spara in 12000 kronor varje år, rätt sjukt när man tänker så haha ! Jag menar det är ju rätt mycket pengar ;) Kanske inte ni tyckte var så intressant men det är värt en tanke tycker jag allt !
& jag undrar hur mycket pengar vi egentligen lägger ner på sprit per år ?!
Jag menar säg att man handlar alkohol för cirka 200 kronor i veckan tex så är det nästan 10000 spänn om året. Jävligt onödiga pengar egentligen måste man ju erkänna ;)
Men nehe fortfarande lite off på att blogga så det blir inte mer än såhär idag heller !





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0