Emma sitter i tankarnas värld ;)



Tankar och funderingar
Total förvirring infinner sig i denna damens huvud.
Ibland känner man bara att det är dags att ta beslut. Inre beslut.

Man lägger in sina värderingar, man spekulerar, man känner efter.
Man vill inte göra misstag.
Men så minns jag: shit happens.
Jag kan inte kontrollera allt, saker kan skita sig oavsett vad JAG gör.
Jag tar det, jag accepterar de villkoren och skriver under. Fuck it.
Varför fega när man bara lever en gång? Varför vara den som håller tillbaka när DET lika gärna kan förstöra? Jag har sett varningskyltarna och jag tänker skita i dem. Man kan ju inte leva i rädsla, right?

Släpp ut håret, sparka av dig skorna.
.. slappna av och le :)





Postat av: Lina

så skön du är, haha =)

2008-10-09 @ 10:35:21
Postat av: Jenny

Ja, det tycker jag att du ska göra=) Det går att ladda ner, lätt och enkelt=). Det är jätte skoj med photoshop, men ganska svårt, så mycket man kan görA. Men man lär sig=) Kram

2008-10-09 @ 12:39:29
URL: http://jeennyyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0