Äntligen helg ;)


Jaha då har man käkat lunch & njuter av att det är fredag igen , så skönt me helg ;)
Då min mamma åker till brasilien nästa vecka & blir borta 8 veckor så ska liam vara där i helgen, ha en mormor helg helt enkelt ! Så det betyder att jag ska umgås med vännerna, mysa & sova framförallt haha ;) Ska göra lite nytta här hemma om man orkar sen blir det duschen & efter det ska jag åka in till yankie, tror det blir en trevlig kväll eller det hoppas jag iallafall, brukar ju inte ha tråkigt med dig vännen ;) Får se hur mycket bloggande det blir i helgen känns inte som att jag kommer sitta så mycket vid datorn !  
Men jag hoppas alla läsare får en underbar freda ;)

Jag blir full på min Coca cola, ;) Tror fan inte man kan hitta en sämre låt men den fastnar ju på hjärnan haha !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0