Montering + Emma = misslyckat haha !


Jaha idag har man varit på ikea & sprungit runt hade en massa jag behövde ha inhandlat & ikea för mig är ju som julafton hehe kan gå där inne i timmar & jag kommer alltid hem med mycket mer än det var tänkt ;) Det är ju nästan illa hur mycket jag varit på Ikea på senaste tiden en riktigt stam kund, är ju bara en tids fråga innan man blir bjuden på personalfesten ;) Skulle precis ge mig på & montera min nya bokhylla jag köpte, tog ut allt ur kartongen & öppnade bruksanvisningen & ja sen gav Emma upp, så typiskt mig haha! Det är i sånna här stunder som jag inser vad man ska ha en man till, så kanske bäst jag skaffar mig en snarast annars blir väll min bokhylla aldrig monterad haha! Nej men det kommer väll sluta med att jag sitter uppe halva natten & använder alla svordommar jag kan tills jag fått ihop den men skam den som ger sig ;) Mitt stora problem är att jag har noll tålamod & vill helst att saker ska säljas färdigmonterade eller att det ingår en kille som monterar dom hemma åt en, tror jag låter lite väl bekväm av mig nu kanske men vi håller väll alla med om att det finns bra mycket roligare saker att lägga tiden på än att försöka få ihop något från ikea, vet inte om det bara är jag men ibland så kunde bruksanvisningarna lika bra vara på japanska för ungefär så mycket fattar jag haha! Men nehe såg hur mycket klockan var så är nog ingen ide att ge mig på bokhyllan idag blir nog snart sängen istället & så får jag efter jag lämnat killen på dagis imorn ringa någon av mina händiga vänner & se om dom kan ge mig ett handtag ;) 


Men that´s it for today, godnatt !


Postat av: Jenny

Så söt, så söt=)

2008-10-16 @ 15:45:37
URL: http://jeennyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0