En blandning av tankar ..


NÄR TANKESTÄLLAREN INTE VILL INFINNA SIG
Jag har suttit och skrivit och raderat.
Skrivit och raderat. Skrivit och raderat.

Ska det vara så jävla svårt att få ut lite tankar och funderingar?
Det finns mycket att säga samtidigt som det inte finns någonting alls. Det ska inte ens behövas funderas på, det borde inte ens existera. Men nu gör det det. Och då kan man väl bara konstatera följande;

Det finns idioter överallt.
Och kanske är det allt som behövs sägas?





Så jävla illa.
Om man förlåter någon gång på gång som varit otrogen fler gånger än vad man kan räkna på fingrarna så är det kanske dags att skaffa sig lite självrespekt ?! Man kan ju klandra brudarna hur mycket man vill men om man förlåter någon för otrohet så många gånger så är det ju samma sak som att tillåta det & du sänder ut budskapet att men visst det är lungt knulla du vem du vill så finns jag kvar här. Inte för att få det att låta som att det inte skulle vara killens fel men om vi brudar fortsätter acceptera ett sånt beteende så fortsätter det ju bara, om han får chansen vilken kille vill inte båda ha kakan & äta kakan?! Blir vansinnig på när alltid brudarna får ta skiten för vad killen ställt till med! Men alla vi tjejer vet väll att det är så det funkar i dom lägena, tjejen får alltid ta skiten oavsett om hon visste eller inte.

Jag står för att jag tycker inte att jag inte gjort något fel, jag hade ingen aning. Jag menar inte fan hade jag börjat träffa någon på det sättet om jag visste att han redan var upptagen ofta man gör så liksom, svar nej! Det är ju som att satsa pengar på ett spel där det är omöjligt att vinna ! Men på grund av detta så har vissa bitar av helgen varit jävligt annorlunda & har haft ett par stunder då man verkligen kokat av ilska ! Men försöker att inte lägga ner en massa energi på sånna grejer när det helt enkelt inte är värt det ! Dehär kan ju ältas fram & tillbaka 100 gånger men alla kommer fortfarande ha olika åsikter & vad som har hänt har hänt. Men ibland kanske man helt enkelt ska försöka att sluta kolla i backspegeln. Men i övrigt har helgen varit toppen, vännerna, shopping, fest, mys osv ;) Blir nog garanterat en tripp till örebro snart igen vi har ju varit där en hel del på senaste & vi ju i stort sett alltid lika kul, fast det har vi väll oftast egentligen överallt !

Men nehe i övrigt är allt precis som vanligt, trött som fan idag då jag dels kört hela vägen hem & i stort sett inte sovit en blund inatt. Kändes verkligen som att man skulle somna bakom ratten så fick stanna ett par gånger ta en cigg & redbull i friska luften men hem kom man ju iallafall ! Så om det är många stavfel idag så skyller jag på hur trött jag är & att jag egentligen borde lagt mig förlängesen då jag är så trött så att ögonen svider. Så jag vill bara krypa ner i min nybäddade säng & mysa ;)


 

When I grow up I wanna be famous, I wanna be a star, I wanna be in movies When I grow up I wanna see the world, drive nice cars, I wanna have groupies. When I grow up, be on tv, people know me, be on magazines. When I grow up, Fresh and clean, number one chick when I step out on the scene ...

Pussycatdolls - when I grow up.
diggar <3

Men nej nu blev klockan på tok för myket iallafall så nu är det sängen nästa, Godnatt !


Postat av: Jannike

Himla bra skrivit Emma . Håller med dig helt och hållet om hela denhär grejen . Och jag har ju själv varit med om samma sak som du vet . Det finns idoter överallt ! Men nu väntar bara bättre tider , för vi spelar inte i deras liga =) Love you

2008-10-06 @ 01:57:49
Postat av: Lina

as bra skrivet, så jävla sant att vi alltid klandrar bruden för vad som hänt istället för killen som är den som egentligen gjort fel !

2008-10-06 @ 09:45:29
Postat av: Anton

Killar som är otrogna om & om igen behöver en brud som sätter dom på plats en brud som har tillräckligt mycket stake & självförtroende för att inte acceptera sånt & det är inte förrän den dagen dom träffar en sån tjej som dom kommer sluta vara otrogna helt enkelt ! Tro mig jag vet !

2008-10-06 @ 10:46:45
Postat av: Josefine

Kan ha förståelse för folk som förlåter otrohet en gång för alla människor förtjänar väll en andra chans? Men att förlåta någon så många gånger är ju att nedvärdera sig själv, tänk bara att bli pratat om som flickvän till killen som alltid är med någon annan, hemskt! Personligen hade jag känt mig så jävla dum & lurad !

2008-10-06 @ 11:01:09
Postat av: Cassandra

Jag hoppas inte att en tjej som ser så bra ut som du nöjer sig med att vara ett andrahandsval till en kille som redan har någon annan !? Alla förtjänar vi bättre än så! Och sen måste jag ju säga med att du har en bra blogg, har följt den ett tag och du skriver många saker som ger en en tankeställare ! Kram

2008-10-06 @ 14:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0