En lugn & mysig lördag !


Mys lördag, svar ja ;)
Idag har jag gjort absolut ingenting typ, bara slappat i soffan kollat på film & suttit framför datorn haft en riktig slapp lördag, så skönt ! Fast lill killen tyckte nog att mamma var extremt tråkig idag som inte ville hitta på en massa bus med honom, men skönt att han är duktigt på att roa sig själv ;) Fast tror nog han också tycker det är lite lungt & skönt att bara göra ingenting & få gå i pyjamasen hela dan, jag har ju inte varit poppis den senaste veckan då jag har väckt han varje morgon för att gå till dagis, när jag frågat om vi ska gå upp får jag ett nehe till svar hehe ! Det roliga är att innan han började dagis skulle han alltid gå upp kring 7 tiden tyckte han numera får jag oftast vcka han vid halv 9 ! Men han blir väll så slut körd på dagis & av alla aktiviterter osv så han behöver helt enkelt lite mer sömn ! Men nehe lillkillen sover iallafall gott & jag har fastnat framför datorn för att blogga lite, tänkte lägga mig ner i soffan snart krypa under filten & kolla på en film, börjar någon film på 4:an nu som jag tänkte börja kolla på så får vi se om den är bra annars sätter jag nog på en av filmerna jag hyrt, ska poppa lite popcorn också det r ju faktiskt lördag ;) Shit viken godis gris man har blivit hehe ! Fast eftersom hösten är här & man har börjat träna igen så känner jag att jag vill ha godis så äter jag godis man lever ju bara en gång ;) 

Lycka <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0