En lugn & skön tisda morgon !


Jaha sitter med datorn i sängen & tänkte blogga lite innan jag tar mig ner för & äta lite frukost känner att jag börjar bli hungrig ! Har varit & lämnat Liam på dagis men själv ska jag inte iväg förrän framåt 12 tiden så jag har lite tid över till mig själv denna morgon;) Killen skulle ju till dagis lite tidigare idag för att dom skulle ta kort !
Tänkte jag skulle passa på & bara sova 30 minuter eller något innan jag ska iväg taktik vila lite för jag är då fan alltid trött, illa illa hehe! I övrigt händer det nog inte mycket idag en regning tisda så när jag kommer hem igen ska jag bara mysa i soffan, ska nog löpa med lite godis hem också, inte så nyttigt kanske men det är en värdsligsak ;)
& by the way..
Idag tryckte man på knappen & raderade hela exet kategorin alla inlägg man skrivit allt. Kändes som det var dags att verkligen lämna det förflutna bakom sig., dags att radera tiden som varit & radera alla rader av tårar & tankar. Men fan vad skönt det var att trycka på radera knappen på bara några sekunder försvann allt som att det aldrig hänt, haha! Nej men kände att det inte fanns någon andedning att ha kvar det längre då jag har skrivit mycket av det bara för att skriva av mig som terapi men nu är det nya tag i livet så nu ser vi framåt ;)

Men nehe nu kurrar magen så nu blir det frukost, ska gå ner & hämta mig en macka & ett stort glas oboy & sen återvända till sängen, det kallar jag vardagslyx ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0