Film maraton ;)



Asså denhär bruden är helt jävla amazing, 16 år & vilken jävla röst hon ger mig gåshud !
Jag citerar idoljurryn: "Hoppas att ni förstår hennes storhet".

Jaha då sitter jag hemma, har en lugn & skön freda kväll hemma har varit inne i stan & hyrt 3 filmer så nu ska Emma ha film maraton & äte godis. Det är ju bara fredag en dag i veckan hehe ;) Hela helgen blir lugn faktiskt i vanliga fall brukar jag ha panik över det men just nu känns det bara skönt har nog batterier som behöver laddas upp lite. & skönt att bara krypa ner i soffan när hösten kryper på utanför fönstret ! Men nu ska jag ringa goingen & prata lite sen ska jag ladda godis skålen & sätta på en film & bara mysa i soffan resten av kvällen ;) Hoppas ni läsare har en underbar freda kväll?!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0