Idol time ;)


Jaha onsdagen går mot sitt slut & idag har jag inte gjort mycket vettigt men vissa dagar måste man ju få ligga på latsidan ;) Klockan är lite efter 8 & va jag har för mig då är nog inte so hard to guess, självklart kollar Emma på idol,idolnörd som man är ;) Men shit vad pinsamma vissa människor är asså, det är ju så jag skäms åt dom hehe !
Andreas i juryn han med mörkt hår för er som inte vet de, efter att ha kollat på honom ett tag så har jag kommit på att han ser fan bra ut, lite i min smak sådär ;) Skulle googla honom för att se hur gammal han var & han är nog lite för gammal för mig hehe & sen har han en son med hannah graaf också läste jag, varje dag lär man sig något nytt ;)
Nej men tycker iallafall att den nya juryn är är riktigt roliga, dom bjuder ju på sig själva iallafall ! Men nehe nu ska jag återgå till idol så får det bli mer bloggande senare !

Rock on ;)







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0