Kommentarer !


Som bloggare får man en hel del kommentarer både positiva & negativa. Kan kännas rätt hårt när man loggar in på bloggen & någon har skrivit något elakt, vilket oftast är anonyma personer som inte vågar stå för vad dom tycker & tänker, jävligt fegt i mina ögon men iallafall så får man ju sånna kommentarer ibland men tar oftast det med en klack spark alla underbara positiva kommentarer man får gör att man oftast glömmer bort dom dåliga, man koncentrerar sig på det positiva ;) Försöker alltid att koncentrera mig på det som är positivt i livet i mina ögon är livet för kort för att hänga upp sig på små saker, det är helt enkelt inte värt det. Men som sagt oavsett om kommentarerna man får är positiva eller negativa så är det ju en del av bloggandet, man skriver för att någon ska läsa & en kommentar betyder ju iallafall att någon har tagit sig tiden att läsa just det du skriver & desutom tagit sig tid att lämna dig en rad eller två ;) Jag bloggar ganska öppet om mig, mitt liv & allt annat som händer runt omkring mig.. alla min känslor tankar osv & visst ibland känner man sig ganska blottad & dom flesta som läser min blogg vet nog det mesta om mig även fast dom kanske aldrig träffat mig. Men jag har allltid skrivit, jag har alltid mina ord & mina tankar när inget annat i livet går som jag vill. Att skriva är min terapi en livsstil för mig helt enkelt, jag är en riktigt tänkare & skulle jag hålla allt sånt inom mig skulle man väll bli tokig, Go Crazy liksom ;) & ibland när man skriver om vissa speciell ämnen eller saker som kan diskuteras till tusen så får man förvänta sig en hel del kommentarer & reaktioner .. men tror ju faktiskt att det är lite det man är ute efter ! Men i mina ögon är det totalt meningslöst att kommentare någons blogg med elaka saker om man inte vågar stå för det, så jag säger våga antingen stå för vem det är som skriver eller låt bli eller varför inte skriva något positivt istället !
Har varit många bloggare på senaste tiden som skrivit om att dom mått dåligt eller tycker det är jobbigt med alla elaka kommentarer & jag förstår inte vad man får ut av att försöka hacka ner på andra? vad är meningen liksom? Är välloftast bara ren avundsjuka skulle jag tro men i vilket fall totalt meningslöst !
Men nehe nog om dehär & by the way ni som skriver alla gulliga kommentarer fortsätt med det ;)



Postat av: Johanna

Håller med dig, antingen kan man stå för vad man tycker eller låta bli att vara elak !

2008-09-02 @ 22:44:43
Postat av: Jankan

jag gillar din blogg en massa.. keep up the good work ;)

2008-09-03 @ 01:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0