Du har berört mig, du var en kämpe !




Denna tjejens blogg är en blogg jag läst lite då & då, en helt otrolig tjej med en så otroligt stor livsglädje. Du verkar vara en underbar människa..och oj vad du berör mig! Dina tankar har betytt väldigt mycket för mig du har fått mig att se på saker med "andra ögon". Tack för det, kommer ha med mig hela livet att det finns något positivt i allt.
Blev så ledsen när jag gick in på stina lee´s blogg idag & läser raderna att du har somnat in, shit fick en klump i bröstet livet är så orättvist.Tårarna rinner, tänker på dig & dina nära. Vila i frid du vackra människa..Jag kände inte dig personligen bara via din blogg men jag kommer aldrig att glömma dig.

( klicka på bilden så kommer ni till hennes blogg )






Postat av: Jenny

Jodå, fint här! vad gör du nu för tiden? Hur är det med lillgossen? =) så söt han är på de foto du lagt ut =)kRAM

2008-09-16 @ 16:40:42
URL: http://jeennyyss.blogg.se/
Postat av: Lisa

har suttit och läst inlägg på hennes sida och jag håller med shit vad berörd man blir. Livet är inte rättvist !

2008-09-16 @ 19:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0