Nyfikna?;)

Det är inte upp till någon annan att ge tillåtelse på hur jag ska leva mitt liv.
Mina dagar, mina misstag, MITT liv.
Det är viktigt att alla beslut är av mitt eget hjärta, inte av andras höjda ögonbryn.


Värst vad folk blir nyfikna när man inte bloggar, tror allt ni är lite nyfikna på vad jag har för mig ;)?
Har tusen saker runt omkring mig just nu så vissa dagar har det inte blivit så mycket tid för bloggande & vissa dagar har man helt enkelt inte lust ! & jag ska faktiskt göra folk besvikna idag också med att tala om att jag såhär dags idag inte är på något vidare blogg humör heller så det blir inget långt inlägg så jag strax ska krypa i säng då listan över saker som jag har inbokat imorn är på tok för lång & hur jag ska hinna allt är en bra fråga, men jag är ju känd för att vara tidsoptimist så det är ju inte ovanligt att jag tar på mig mer än vad jag hinner med haha !

Men som sagt sängen nästa så nu säger jag godnatt !





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0