On the road !



Sitter i bilen på väg hem från filipstad, är med blandade känslor man åker hemmåt igen! Helgen har varit toppen, har många roliga grejer att dela med mig av, men dåligt med batteri på datorn så får bli ett inlägg om hur våran helg har varit senare ikväll eller imorn! Just nu sitter jag med Datorn i baksätet & syrran sitter på passagerar sätet så då tänker ni nog vem fan kör? haha ;) Jo det ska jag tala om en Kille som jobbar på 3, vi hittade honom på marknaden där han skulle sälja telefoner så det slutade med att både jag & syrran köpte oss nya telefoner ( Sony Ericsson W980 ) & sen fick vi en extra passagerare hem eller privat chaffis hehe ! Har inte skrattat så mycket som jag gjort idag på jag vet inte hur länge, vilken galen sönda asså ;) Men som sagt massor to tell you om helgen men blir ett annant inlägg !


Lycka <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0