Sååå trött !


Big girls don´t cry !


Är så sjukt trött idag, vet fan inte vad det är med mig. Känns som jag sovit mer dom senaste dagarna än vad jag gjort på en vecka men känner mig lika trött hur mycket jag än sover, känns lite konstigt ! Känner mig ganska känslosam också känns som att mina känslor är all over the place. Fast jag brukar ju bli sån ibland när man är trött så antar väll att det beror på det ! Har varit & lämnat plutten på dagis & det är ju inte direkt varmt ute så nu ska jag mysa ner mig i soffan, käka frukost & dricka varm oboy ;) & sen får jag se vad jag ska göra med resten av dagen, har mycket jag borde ta tag i idag egentligen men som sagt ingen ork så vi får se !







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0