1 september !

MAN HAR VÄL EN EGEN VILJA? ;)

Jag funderar på att skippa hösten det här året.
Japp, bara skita i den...

Använda sommarklänningar, vägra jacka och lufsa runt i solglasögon. Njuta av gräset i parken och äta glass. Jag tänker faktiskt inte gå med på att hösten väntar runt hörnet, jag vill inte. Jag vill ha mer sommar och då får jag väl helt enkelt styra upp det själv. Lätt som en plätt, maybe ;)


1 September idag & det känns ju helt sjukt, var tog sommaren vägen?! Jag vill ha mer sommar & mer sol ;) Visst är det lite mys faktot över hösten, tjocka koftor & allt annat som hör hösten till men känns fan inte som att jag är riktigt redo att lägga undan sommarkläderna & köpa höstjacka, inte riktigt än. Jag vill ha sommar ett litet tag till ;)

Dåligt bloggande igen I know blir lätt så på söndagar, fastnar med en massa andra saker ! Igår hade jag & jankan en riktig mys söndag käkade pizza & kollade på en massa filmer ;) & efter att jag lagt liam så kom Peter ut också så kollade vi mer film & åt godis. Var en riktigt mysig söndag! & Lörda kvällen var toppen, tack för det brudar ;) Även om vi tappade bort varandra lite titt som tätt, hehe!
Idag har jag inte heller gjort speciellt mycket hämtat & lämnat liam på dagis & emellan där hann vi in till Nässjö & göra lite ärende & sen var jag & jankan & käkade lunch på Bryggeriet, as gott älskar deras salladsbuffe ;) Träffade Madeleine idag också vilket var jätte kul, saknar verkligen henne. Tyvärr har vi inte trättats så mycket på senaste !

Idag när man öppnade sidan blogg.se fick man sig en liten chock sidan ser ju verkligen helt annorlunda ut, whatt happend liksom?! Har nog missat att det skulle vara ändringar på gång, men snyggt blev det & massa nya grejer är aldrig fel ;)

Men nehe denna måndagen är snart förbi & jag överlevde den också, hatar ju verkligen måndagar lika tråkigt varje gång känns det som men så fort måndan är över så känns det som att resten av veckan springer förbi. Ska försöka lägga mig tidigt ikväll också då det blev dåligt med sömn inatt ! & känner mig fortfarande lite krasslig av min förkylning så lika bra att få den sömn man behöver så man blir frisk igen!
Men nehe nu ska jag kolla klart på Csi !

Over and out !


Postat av: Jossan

Fan va skön du är, hehe =)

2008-09-01 @ 22:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0