Going Crazy ;p


- Det luktar fortfarande du om min tröja !

Dags att blogga igen kanske var ett par dagar sen sist, men har haft tusen andra saker för mig så har inte blivit av helt enkelt. Skulle kunna skriva tusen saker om helgen som varit annorlunda, galen & sjukt kul men orkar inte riktigt så allt jag tänker skriva är att den har varit jävligt rolig ;) Att man kan hinna med så sjukt mycket på bara ett dygns roadtrip till örebro är helt sanslöst, sitter fortfarande & skrattar åt allt , galet !
& jankan det är fan sjukt hur kul jag alltid har med dig ;) & att vi ser jävligt udda ut på denhär bilden skyller vi på att krogen hade mycket annorlunda & konstig belysning på toaletten,eller vad säger du vännen ? ;) haha !




Men nehe dags för mig att ta en dusch kanske & sen krypa i säng. Har sovit ovanligt mycket faktiskt dom senaste dagarna men är fortfarande trött, känner mig lite halv sliten sådär fast vet inte varför. Har väll någon jävla förkylning på gång eller något ! Dags att ladda upp med nässpray hemma kanske så man klarar sig haha ! Men som vanligt har jag ju fastnat vid datorn igen fast jag tänkt tanken på att gå till duschen 100 gånger ikväll så nu är det dags att skälla lite på mig själv, stänga av datorn & få något vettigt gjort ;)Börjar undra hur många timmar man egentligen tillbringar framför datorn/bloggen per dygn. Tror att det är skrämmande siffror, vissa dagar iallafall haha ;)

Men nehe slut för idag, but I be back!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0