Onsdag !



Jaha onsdan går mott sitt slut. Har inte hänt så mycket idag va i stan & fikade med Jankan, alltid lika kul att träffa dig & snacka en massa skit ;) Var mys idag ! I övrigt har jag gjort minsta möjliga faktiskt, så imorn ska Emma se till att göra lite nytta ! Nu har man precis kollat på American pie 2 suttit här & garvat i min ensamhet kännt mig lite udda dock men kan ju inte låta bli tycker dom filmerna är för jävla sköna! Borde ta & krypa i säng snart känner jag men har fastnat vid datorn & i telefon så som vanligt kommer väll jag vara uppe längre än jag borde. Jag är helt enkelt en natt människa har jag kommit fram till eller det har jag nog alltid vetat & folk som känner mig vet att jag hatar att gå upp tidigt & mitt morgon humör är verkligen inte att leka med hehe! & tyvärr har man ju en liten kille hemma som vill lägga sig vid 7 & gå upp mellan 7 & 8 så våra tider matcher ju inte riktigt men det brukar ju bli så att det är lilleman som bestämmer, men det ska han nog få igen när han är i tonåren hehe ;) Men nehe nu får det vara slut bloggat för idag !


-  Var aldrig tänkt att det skulle bli såhär men jag saknar dig & you are great ;)




Postat av: Du vet vem ;)

Saknar dig !

2008-09-11 @ 21:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0