Onsdag & det närmar sig helg ;)

Ge mig helg, right now ;)

Längtar så sjukt mycket till helgen så man kan tro att jag blivit aningen tokig hehe men hey sån är jag & det vet ni väll vid dehär laget. Ska till Filipstad i helgen vilket jag tror dom flesta redan vet eftersom det är något vi pratar om hela sommaren & till helgen är det äntligen dags för åttonde året i rad, det kallar jag tradition! & jag ser fram emot sommarens sista äventyr ;) & det ska faktiskt bli skönt att komma hemmifrån en helg också känns som det händer samma saker hemma jämt så lite miljöombyte & få träffa alla mina goingar & nya människor ska bli så nice ;)
Skickar in en beställning på solsken också eller fint väder iallafall & hoppas på att det blir så ha ha !

Nehe sitter hemma i soffan & myser har kollat på idol som drog igång idag, alltid lika kul att kolla på alla som gör bort sig & självklart dom som är bra också ! Emma är ju lite av ett idol freak hehe nej skämt & sido är något jag brukar kolla på iallafall & dom senaste åren har det faktiskt varit bra, ska bli kul att se vad det blir av det nu när dom bytt ut juryn, dom värkar rätt sköna faktiskt ;)

Men nehe imorn blir det att tvätta lite, packa, städa undan lite hemma så det är rent & fint när man kommer hem igen & sen blir det eventuellt en sväng till jkpg med jankan om jag lyckas få in det i min tidsplanering, känns som jag har lite för mycket jag ska göra imorn & inte så myckte tid så vi får la se hur mycket lilla jag hinner med ! Planering är ju som dom flesta vet inte Emmas starka sida hehe!
Men nehe nu ska jag kolla på filmen som går på 3:an & sen blir det sängen !

Over and out.



Postat av: Jankan

Emma , hoppas du får en underbar helg nu ;)

2008-09-04 @ 10:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0